Odkryjmy to! warsztaty pedagogiczne o mądrym eksperymentowaniu

Opis:

Podczas warsztatów uczestnicy pogłębiają swoją wiedzę na temat mądrego towarzyszenia dzieciom podczas eksperymentowania. Na zajęciach poruszone zostaną między innymi takie wątki jak: wyzwania poznawcze, perspektywa dziecka, mądre towarzyszenie, pozytywne dowartościowanie, poczucie własnej wartości.

Każdy uczestnik lub każda rodzina biorąca udział w warsztatach otrzyma zestaw do rodzinnego eksperymentowania, który zawiera propozycje eksperymentów, materiały niezbędne do ich wykonania oraz wskazówki pedagogiczne ułatwiające rodzicom konstruktywne towarzyszenie dzieciom podczas ich prób odkrywania świata. Zestaw ma za zadanie rozbudzić w dzieciach ciekawość, a rodzicom zwrócić uwagę na pozytywne aspekty nauki poprzez zabawę.

Warsztaty prowadzone są przez ekspertów i ekspertki z Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

Zgłoszenia

Zgłoszenia są obowiązkowe, prosimy kierować na adres pbw.nowydwor@pbw.waw.pl z podaniem imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz wybranej tury warsztatowej

(9:30 – 13:00 lub 14:00 – 17:30). Zgłoszenia przyjmujemy do 11 X 2024 r.

Limit zgłoszeń: 20 osób w jednej turze warsztatowej. Decyduje kolejność zgłoszeń.


Miejsce: Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. KEN w Warszawie. Filia w Nowym Dworze Mazowieckim
Początek wydarzenia: 12 Październik 2024, 09:30
Koniec wydarzenia: 12 Październik 2024, 17:30

Organizator: Centrum Nauki Kopernik
Koordynator: Agnieszka Sokołowska


Tel: +48 22 775 30 02
E-mail: pbw.nowydwor@pbw.waw.pl


Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót